Khamis, 5 Februari 2009

...SMS 4...

Sudah lama saya tidak post apa2 dalam blog saya ni.Nasib tiada tikus bersarang. Rindu pula mau menghiburkan kawan2 dengan pelbagai sms lucu yang saya terima.
Ini sms ni lama sudah saya simpan sebab terlampau lucu saya rasa.Saya baca berkali-kali pun masih lagi saya rasa kelucuan..Entah otak siapalah yang kreatif sangat mencipta lawak ini. Sebelum saya post itu sma, saya mahu merakamkan ucapan TAHNIAH kepada pencipta sms lawak ini..

Begini bermula...

Karam Singh Walia, melaporkan untuk TV3..
Satu kajian menunjukkan bahawa wanita lebih GAGAH daripada lelaki kerana mampu membawa dua buah gunung, sedangkan lelaki hanya mampu membawa dua biji telur itu pun dengan bantuan seekor burung.
Akhir sekali,
Jinak-jinak burung merpati,
Jinak lagi berung sndiri,
Burung merpati didekat lari,
Burung sendiri dipegang berdiri.

Sekian,
Karam Singh Walia,TV3.
(Karam Singh Walia, jangan marah.Saya cuma post sms yang saya terima ja ni)

Hahahahahaaaa...apa macam kawan2?

4 ulasan:

Furen Laoshi berkata...

Ai naa....??????? >_<

NONG berkata...

hahahahahaaa..saya pun pernah terima SMS ini. Punya sakit peru saya ketawa.Mau kosirit kencing bo gara2 ketawa..Mulau2.

Roxy Zaire Awod berkata...

i was here.

Little Mike (LM) berkata...

buli tahan lawak.. someone, kena tukar la nama ko... SOMEONE SINGH WALIA.. hehe