Khamis, 15 Januari 2009

...SUARA ANAK MARUDU...

Blog SUARA ANAK MARUDU sangat menarik perhatian saya..Saya ni bolehlah dikatakan HANTU INTERNET tapi jarang2 masuk blog.. Buat blog sendiri lagi ka.

Mula2 tu saya taip2 saja ba nama Marudu dalam ruangan search google..keluarlah bermacam2 catatan dari Kota Marudu.Entah kenapa SUARA ANAK MARUDU ni begitu menarik perhatian saya..ringan saja baitu tangan saya menglik ruangan itu.Sekali saya klik..nah..kau

Bangga betul saya membaca semua entry yg dimuatkan dalam blog tersebut..Yang paling menarik perhatian saya tu ialah sekuntum bunga dalam Kumpulan tersebut..Tak sangka pula saya yang saya akan jumpa BUNGA itu dalam blog SAM..waduh2.

Terus saya terfikir.."bagus saya buat blog o kan", saya bermonolog dalam hati sendirian. Buntu juga mula2.Apa benda yang saya nak entry pun saya tak tahu...Ahhh..belasah saja. Yang penting saya ada ruangan sendiri untuk meluahkan rasa hati dan apa saja yang saya rasa..

TQ kepada SAM yang memberi saya inspirasi melahirkan blog sendiri walaupun saya akui blog ini tidaklah canggih macam blog orang lain...Mau beguru dulu sama Kumpulan SAM ni.. buleh kaitu?

Teruskan blog kepada semua blogger...

Tiada ulasan: