Khamis, 15 Januari 2009

..KISAH HUJAN..

Hai semua...blog saya ni bukan tempat tension ya. Kalau rasa2 stress dan tension, layarilah bolg saya ini..kita sama2 berhibur pada landasan yang betul..jangan buat onar sudahlah..hehee

Saya mau kongsi satu cerita ba ni...entahlah ni menarik ka tidak.
Begini,kelmarin saya kehabisan air ba..Saya pigilah panjat itu tangki check air. Entah macam mana saya panjat,saya tergelincir dan termasuk dalam tangki... ai..ai..
nasib baik tangki tu tiada air.Paling lagi nasib baik, tiada orang yang nampak saya termasuk dalam tangki tu.Susah2 saya keluar balik..malunya aku..
silaka betul o..heheee

2 ulasan:

Tanak Gouton berkata...

Hahaaaa...ko sapa ba.
mana boleh tapuk2 o. Tidak asi tu

ILLIE berkata...

ya..siapa bah ko ni gaman...nanti kana singot ko sama tompipiris kalu tapuk2 ah